perjantai 2. toukokuuta 2014

sottapyttyjä ja vappu kuulumisia

Mulla ei nyt vapusta mtään kuvia oo ni päätin laittaa nää ylisöpöt kuvat kun Noah vähä päätti syödä iskän kaa.
   Oikeestaa ei mulla vapusta kauheesti kerrottavaakaan ole. Olin ensin vaan kaverillaja siinä juotiin vähän, mutta ei todellakaan paljoa. Sitten siinä jossain vaiheessa yritin kaveria saada hakemaan mua stadiin, mutta en uskonu että tulee joten lähin bussilla kotiin päin. No sitten kun olin jo bussissa ni ne soitti et oli jo tulossa hakemaan mua,  no jäin sit bussista ja ne otti mut kyytiin ja käytiin meillä ja sitten lähettiin helsinkiin. Siis helsingissä oli ihan älyttömästi porukkaa, taxi jonot jotka on yleensä pitkät puol neljän jälkeen oli nyt jo jopa pidemmät yhen aikaan. Oli siellä ihan kivaa, ei mitään ihmeellistä, kunhan ajeltiin ympäriinsä ja juteltiin kaikesta tosi typerästä, mikä onkin parasta.

No tulin siinä sitten varmaan joskus viiden aikaan kotiin ja söin ja menin nukkumaan. Aamula oli kylläö ihana herätä kun sai nukkua ja ei ollu edes krapulaa vaikka oli vappu. Aamulla heräsin siihen kun iskä soitti että halutaanko lähteä syömään. No A ei jaksanut lähteä, mutt amä lähin D:n kanssa. Mentiin sitten Tikkurilaan sellaseen tosi ihanaan buffettiin missä on thaimaalaista, Kiinalaista ja Sushia, ahhh mä rakastan sushia ! Ja se härkä kastike oli myös niiiiiin hyvää riisin kanssa! En kestä rakastan hybää ruokaa, hahah. Ja jälkiruuaksi vielä friteerattua banaania ja jäätelöä. 
   Syönnin  jälkeen mun iskä heitti D:n kotiin ja mä menin vielä moikkaa kaveria ennen kuin menin hakemaan Noaa. Mun mummi toi sit Noan malmille ja menin siitä hakemaan ja tultiin suoraan siitä kotiin ja sittenloppu päivän olinkin vaan kotona.






















Nyt pitäis mennä suihkuun jä vähän siivoilla ja sitten myöhemmin kun A tulee töistä niin ehkä jumboon!


JA NOAH MUUTEN EILEN EKAA KERTAA NOUSI KONTTAUS ASENTOON
Huomasin vaan kun olin sängyllä Nooan kanssa ja olin siinä tietokoneella ja Noah alko yhtäkkiä vaan kömpimään kohti tietokonetta. Kyllä se vähän enemmän siltä näytti että nousi asentoon ja kaatui eteenpäin, mut oli kyllä niin söpön näköistä ja kyllä tätä on ootettu. On tänäään samaa myös tehnyt lattialla !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti