keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

shoppppppping

Nyt aattelin laittaa parit kuvat mun ostoksista D:lle ja pari munkin juttua 





 Okei nä ei näissä kuvissa näytä niin kivoilta, mutta kyllä ne on ! Kaikki on siis from h&m. Hintoi en nyt muista mut noit perus hm hintoja 10-20e kaikki, noist tais tulla se joku 50euroo yhteensä eli ei paha!


Nääkään nyt ei pääse ihan oikeuksiinsa näissä kuvissa, mutta kyllä näistä kuiteski näkee. Nääkin kaikki siis H&M ja joo kyllä mä muistakin kaupoista ostelen mut nyt vaan kävi näin hhaha. Farkkutakki tais olla 29e ja molemmat korvikset oli varmaan sen noin 5e

Nyt mä oottelen että äiti tuo mulle sittarista grillikylkee että pääsen nauttimaan , ah se on niiiiin hyvää! Sitten A:n töitten jälkeen viedään lapset mun mummille hoitoon ja lähetään ehkä vähän juhlimaan, tosin sitä enne pitäis käydä kaupassa ja tehä vaikka mitä, mutta mua ei kiinnostais yhtään. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti