keskiviikko 7. toukokuuta 2014

HYVÄÄ päivää

Heippaaaa. D meni Maanantaina illalla tädillensä, joten me oltiin eilen koko päivä Nooan kanssa kahestaa kun A oli töissä. Päätettiin aamulla sitten lähtee käymään mun äitillä ja iskällä.


 Äitillä hengailtiin siihen asti että A pääs töistä. Sitten tultiin Nooan kanssa moikkaamaan iskää ja lähettiin taaaas ulos. Meijän lähellä on sellanen paikka nuorille jossa voi just pelata bilistä ja hengailla, ja sit sieltä saa just kahvia, mehua, leipää, pullaa ja millon mitäkin. Siis se ei oo mikään nuta, vaan sellasen kerrostalon alakerrassa, en nyt tiiä miten vois selittää. Se on niinkun joku kirkon juttu vissiin, tai ei mutta niinkun jotenkin kristinuskoon liittyvä, mutta ei todellakaan mikään missä sitä uskotoa tungetaan niin että korvista tulee ulos. Siellä käy ihmisiä iha kaikista uskonnoista ja siellä just enemmän ne ohjaajat kertoo just niitten kokemuksista jumalan kanssa, eikä yritä tunkee sitä uskotoa joka koloon. Nooan nimi on kyllä iso juttu siellä, saan aina kuulla hirveet tarinat Nooasta ja arkista ja mitä Noah nimi tarkoittaa. Se on ihan mielenkiintosta kylllä välillä, että ei se mua haittaa!  Mentiin sinne siis mun kaverin Marjon kanssa, mutta oli siellä sitte muitakin ja A tuli myös pelaamaan pari peliä bilistä.Lähettii sieltä kyllä jo joskus kasilta ja mentiin käymään sittarissa Marjon ja Nooan kanssa.  Ostin muuten sellasen sushi tarvike pakkauksen ja surimia ja kotona mulla oli jo niitä sushi katkarapuja ja tein eilen illalla kun tulin kotiin ekaa kertaa sushia!! Oli muute ihan sairaa hyvää, siis rakasta sushia yli kaiken mut en uskonu et oma tekemä ois yhtä hyvää ku ravintolassa mutta oli se ! Otin mä niistä parit kuvatkin mutta laitan ne vaikka huomenna tänne.





Kaikki kuvat otettu eilen äitillä ja iskällä


Nytt mä alan syömään vähän afrikkalaistaista ruokaaaaaa, okro soup with meat aand amalaaa ja sitte koisiii


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti