keskiviikko 14. toukokuuta 2014

MOIKKAMOOI

HEEEEEI pitkästä aikaa. Mä e oo tosiaan vähää aikaan päässyt kirjoittelemaa, tai oikeestaa oon ollu vähä laiska. Nyt mulla on kyllä paljo kuvia, mutta ei kyllä niiiiin paljoa kerrottavaa, paitsi yks juttu.... arvatkaaa mitä. Mä e päässyt eilen inssiä läpi.. Siiis ajotunti meni ii hyvin ennen sitä, mutta sitte alko jänitys, voi ei oisittepa ähnyt mut, tunsi vaan kunka jalat vaa täris , hyvä että sain ees kytkintä painettua. No muttta ei siitä sitten sen enempää, ens kerralla parempi onni(ja vähemmä jäitystä).

Nyt vähä kuvia(tai ei ehkä niin vähän)
 tosiaa olin ostamassa sittarista seitsemä viikunaa, punnituksen jälkeen päätin ostaa kaksi.. joiden hinnaksi tuli melkeen 2 euroa, huhhuh. Vähän on liikaa mun budjetille, mutts kun noi on vaan niiiin hyviä!





  Nää kuvat on äitienpäivältä, kun oltii mun äitillä ja iskällä käymässä. Oli ihana esimmäinen oikea äitienpäivä! Sain myös ruusuja ja ihanan kortin, kiitos rakas <3





 Mikähä päivä tää oli.. No viime viikolla kumminkin, käytiin Äitin, Nooan ja Danielin kanssa syömässä flamingossa parilla steak housessa lounas buffetissa. Oli ihan sika hyvää!!!! Uuniperunaa ja kylmäsavulohitäytettä ja jotain possupihvejä ja röstiperunoita(söin molempia). Ja kuvissa nyt myös D eliiii Daniel, kerroin akinille vihdoin mun blogista ja kysyin voinko laittaa Danieli kuvia myös, vastaus oli "lol ok". Eipä tainnut kauheesti välittää :D

Nyt saan viettää hetken ihanaa omaa aikaa yksin kotona! A on töissä, ja Mun äiti ja mummi meni lasten kanssa käymään ulkona! Ihanaa, vähän omaa aikaa kirjottaa blogia ja lukea vielä omaa lemppari blogia! nimittäin my exploration, jos kukaa täne eksyy niin suosittele suuresti eksymää myös ton blogin puolelle, toi on ihana ! Oon niin rakastunut ja oon alottanut lukemisen Emman ekoista eli 2010 vuoden kirjoituksista, enkä pysty lopettaa. Hahah kannattaa käydä ja suosittelen todella lukemaan myös noita vahoja postauksia jolloin hän oli Ghanassa vuoden verran. Ja nyt hänellä on ihana pikkunen puoliksi ghanalainen tyttö !

Mutta nyt mä alan kokeilemaa onneani vaalikoneilla :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti