keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

JEEEEE HYVÄ MINÄ!



JEEE MULLA OLI TEORIAKOE JA PÄÄSIN LÄPI! Nyt ois sit viel pari ajotuntia ja parin viikon päästä inssi, se kyl vähän pelottaa, mutta ei se haittaa kunhan menee läpi.
   Siis aamulla mua jännitti ja kokeilin sitä vielä netissä ja en päässy läpi, mutta ei se mua niin paljon harmittanu ku monet sanoinu ettei ikinä päässy netissä, mutta sitten oikeen kokeen pääs ekalla. Menin järvenpäähän autokoulun kyydissä ja istuskelin siinä takapenkillä noin puoltoist tuntii ja seurasin toisen oppilaan ajotuntia ennen inssiä.. huhhuh huomaa miten ihmisiä jännittää ennen ajokoetta! Se sai kyllä muhunkin tartutettua sen stressaamisen ja jännittämisen. Siinä kyllä mietin et emmä ehkä niin huono ookkaan, mut hyvä se siellä takapenkillä on arvioida ja tollasta miettii.
 No sitku vihdoi päästiin autokoululle mäpääsin tekee teoriakoetta ja siinä kaks kerta tein harjotuksia, mutta sitte aattelin et ei ne mua kuitenkaan auta oikeessa kokeessa, joten päätin alottaa. Yhessä vaiheessa jouduin jo paniikkiin taas ja olin ihan  varma kuva tehtävien puolessa välissä etten tuu pääsemään läpi. No mutta niinkun alussa jo paljastin niiin pääsin, tosin aika lähellä oli etten, mutta ei sillä enää mitään väliä ole!


Noah ja D oli tosiaan taas mun äitillä hoidossa. On kyllä hyvä kun jos nyt pääsen ton ajokokeen läpi niin saan suoritettua kaikki loppuun ennen ku äiti alottaa työt kun sitten ois vähän vaikeeta keksiä aikaa kun A on kanssa töissä.
  Kun päästiin takas autokoululle niin äiti tuli mut hakemaan ja mentiin vielä niille vähäks aikaa. Oisitte nähny miten mä innoistuin rakentaa lego taloja D:n kanssa. Muistan kun mun mummi opetti mulle miten niihin saa hienot katot niin niitä tänää kanssa rakenneltiin, ois varmaan niistäki pitäny ottaa kuvat kun tuli niiin hienoja taloja ja autoja! Oltii me myös ulkona vähän aikaa potkimassa palloa kun Noah nukkui vaunuissa.

Nyt vihdoin päästiin kotiin ja pitäis päästä suihkuu ja kattoo jos vielä vaikka jaksaisin lähteä näkemään kavereitakin :)


                               LOOOOOVE Petra & Noah 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti