tiistai 29. huhtikuuta 2014

tyhmää

Siiis mä en tiiä mikä meijän nettiä vaivaa!! ei oo pariin päivään nyt toiminu kun tällä yhellä pöytäkoneella kun tähän tulee toi johto. En yhtään tykkää tästä koneesta tää on niin hidas ja vanha, en viitti ees laittaa tälle mitään kuvia niin en pääse kirjottelemaan ja laittaa uusia kuvia :( voinha mä tietysti puhelimellaki mut en tykkää ku katoin tossa just noi pari postausta mitä tein puhelimella ni noi kuvat on niiiiiiiin huonolaatusia! No ehkä huomenna soitan sinne soneralle kysyn mikä on vikana kun tää ei toimi.

Ollaan eilen oltu Nooan ja D:n ja mun äitin kanssa ulkona pelaamassa futista, tai tehtiin kyllä vaikka mitä muutakin, pyöräiltiin, kiipeiltiin ja keinyttiin yms. Otin mä sillonkin kuvia mutta enhän mä niitä nyt tänne saa..

Tänäänkin lähettiin käymään helsingissä, piti lähtee ostaa D:lle vähän vaatteita kun en meinannu löytää sille kivoja vaatteita kaapista, haha. Siis mulla on varmaan suurempi ongelma aina mitä puen lapsille päälle kun mitä mä puen ittelleni. No emmä paljoo ostanu mutta yhen kauluspaidan, chinot, neuleen ja lippiksen. Niistäkin ois kuvaa MUTTA!!
   No löysin mä myös ittelleni parit korvikset ja iiihanan farkkutakin mitä oon halunnu jo aika pitkään. Mun piti ostaa tässä kuussa farkut mut empä tiiä riittäkö rahat enää niihin näitten shoppailujen jälkeen.


Kuvat on vähän vanhempia kuvia Nooasta, on se niiiiin söpö !


LOOOVE Petra and Noah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti