maanantai 14. huhtikuuta 2014

Meitsi

Aattelin nyt laittaa pari kuvaa tänne ittestänikin, että jos tänne joskus lukijoita tulee ni ei tarvii miettii että millanen tyyppi täällä oikeen kirjottelee.
Noi kuvat äske otin ennen autokouluu, nyt siis istun täällä autokoulu auton takapenkillä menossa liukas ajoon. Vähän jännittää millasta se on. Kotiin mä tosiaan pääsen vasta 4 ku meitä on tässä 3 autokoululaista menossa sinne samaan aikaan ja se on kai jossain järvenpäässä.

A aloitti muuten tänään sen työharjoittelun tullin labrassa. Ihan outoo kun se ei oo enää munkaa aina kotona, aika tyhmää... no ei, oon mä ihan onnelinen sen puolesta.
Voisin tähän nyt kertoo samaan vähän ittestäni ja meijän perheestä.
Oon siis 18 vuotias ja asun vantaalla mun avomiehen(joka täällä blogin puolella on A), meijän pojan Nooan kanssa ja An 3 vuotiaan pojan kanssa(joka täällä on D), en ainakaan vielä täällä kerro muista kauheesti tai laita kuvia paisti musta ja Nooasta, mutta voi olla että jossain vaiheessa laitan, en tiedä vielä.
Tällä hetkellä mä oon siis kotona lasten kanssa, mutta oon myös nettilukiossa, mitä nyt ei oo kyllä kauheesti tullu käytyä.. vaikka pitäis!
En oikeesti tiiö mitä mun pitäis kertoa :D no, kerron vaikka myöhemmin lisää ja saa tietty kysyäkkin!
Pakko kertoo vielä, että kävin siis enne tätä autokouluu lääkärillä hakemassa lääkärin todistuksena ajokorttia varten. Siellä sitten pyydettiin piirtämään kello ja siihen numerot ja viisarit niin että kello on 11.45. No en sit tiiä mikä mulle tuli mutta ensinnäkin kirjotin sitte ne numerot 12, 13,14,15,16,17 ja niin edespäin enkä 1,2,3,4,5.. niin kun kuuluis.. no ei siinä sitte vielä mitään. Aloin miettii että miten ne viisarit menee kun kello on 11.45, ja piirsin ensimmäisen viisarin 11 (eli mun 23..) ja siitä tuli ihan liian pitkä vaikka sen piti olla se lyhyt viisari, mutta ei siimäkään vielä mitään.  Toisen viisarin vuoro ja piirsin sen niin että kello ois ollu noin 11.57.. sitten kun tajusin sen mietin että mikä mua vaivaa kohta toi lääkäri aattelee et oon ihan sekasin. No sitten yhdistin niistä kahesta sellasen jätti viisarin ja piirsin siihen toisen viisarin siihen 45 ja piti siitäkin tehö sellanen paksu ettei se tajuu ja tää viisari oli vielä lyhempi ku ei siihen mahtunu enään pidempää kun siitä toisesta tuli niin jätti. Loppu tulos oli että se nöytti pelkältä sotkulta ja enemmänki et kello ois ollu 9.55.. Nooh ei se mitään :D anto se mulle sen todistuksen kumminkin
Sen jälkeen mentii äitin, Nooan ja D:n kanssa kahville ja sit lapset lähti hoitoon mun äitille. Nyt ootan vaan että mitä mä sekoon kun joudun ajamaan.. toivottakaa mulle onnea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti