tiistai 1. huhtikuuta 2014

Long time no seeeee

 PIENEN tauon jälkeen täällä taas, katoin just et ekassa postauksessa kirjotin "5 kuukautisen pojan.." ja nyt Noah on jo kahdeksan kuukautta. Joo vähän jäänyt tää kirjottamine, mutta mulla on oikeesti ollu kaikkea tekemistä nyt, tai ainaki ois pitänyt olla se on sitte eri asia oonko niitä saanu tehtyä, hahah.
No tossa nyt pari melko uutta kuvaa Noasta ja meidän makkarista!! Mikä on siis ihan mun lemppari huone meijän kämpässä, rakastan sisutamisessa valkosta ja meijän makkarista sen kyllä huomaa.
  Aateelin et voisin jossain vaiheessa(toivottavasti ei taas mee 3 kuukautta) kirjottaa sellasen esittely postauksen että jos joku tätä joskus tulee lukemaan niin saa ees jonkunlaisen käsityksen meijän perheestä.
Mut nyt oon siis tosiaan alottanut autokoulun jeee! Oon käyny jo yheksällä ajotunnilla ja teoriatkin ens viikolla kaikki käyty! tosi nopeesti oon kyllä mun mielestä saanu käytyä kun 17.3 vasta alotin eli alle kuukaus sitten. Mulla tietysti etuna on se että pääsen esim ajotunneille mihin aikaan vaan millon vaan, kun oon vaan kotona Noan kanssa ja A on myös tällä hetkellä kotona niin voi olla aina Noan kanssa.




Nyt pitäis lähteä hakemaan hakaniemestä kauppahallista vähän lihaa ja muista hakaniemen IHANISTA kaupoista muita ruoka juttuja. Ensin annan kyllä tolle ipanalle ruokaa jos se suostuis syömään kun tossa höpöttelee vieressä :)



                                               Love Petra & Noah ätä tä tä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti