keskiviikko 22. lokakuuta 2014

ensimmäiset maalaukset ja piirrustukset

Mä haluaisin esitellä teille kaksi mun kaikkien aikojen lempi taiteilijaa, joihin varmasti ihastutte!!
tittididiiiiiiiiii NOAH JA DANIEL




Tää oli Nooan ensimmäinen kerta kun ite maalas kunnolla ja se tykkkäs kyllä pensselillä maalata iha sikana , mutta joooo hehe, toi käsillä maalaaminen ei olllu ihan Nooan juttu, niin kun ei mikään käsillä tai käsiin sotkeminen(paitsi ruoka..), Noahan ei siis paljain käsin koske nurmikkoon tai hiekkaan, sillon kun ei osannut kävellä ni ei ikinä suostunut konttaamaan koska varmaan aatteli että nyt menee kädet likaseks..  Mutta joo, mun mielestä noi on niin ihania noi molempien maalaukset ja aijon kyllä laittaa kaikki laste huoneen seinälle kun saan vaa kehyksiä tai sinitarraa! Ainoo huono puoli tossa pensselissä oli että se meinas koko ajan mennä suuhun, joten yhde maalauksen jälkeen päätyin siirtyä kyniin.
 Edessä nooan maalaukset ja takana Danielin

 Danielin kanssa siirryttiin myös värittämiseen kun nooa siirtyi kynillä piirtämiseen. Tässä Danielin väritykset, ja siis oikeesti huhhuh en oo ikinä nähny tätä ylivilkasta 4 vuotiasta joka ei yleensä oo sekunttiikaan paikallaan saati sitten hiljaa niin noin keskittyneenä! Siis se jakso värittää ihan hiljaa rauhassa varmaan lähemmäks tunnin! Paitsi välillä jos huomas että mä meinasin lopettaa mun värityksen niin piti tietysti ilmottaa että mulla ei kyllä oo vielä valmis!

 jeeee Nooan eka piirrustus


 okei ekaT piirrustuKSET
 picasso työssääään



siis mä en tiiä pitäiskö mun julkasta tätä kuvaa vai ei mutta tän näkönen nooa oli siis kun noi kdet tehtiin, toi itku tuli siis jo ennen tota sotamaalausta. itku tuli heti kun maali meni käsiin ja kun äiti lähti hakemaan paperia ja vettä niiin päätti vieläö poika siinä nopeesti vetää pienet sota maalaukset ! ihanaaaa noita oli pestä pois!! Tosiaan vieläkin nooalla tossa päässä ja hiuksissa vähän keltasta mikä tulikin kylllä vasta tän sotamaalauksen pesun jälkeen.

Ja lopuksi onhan mun pakko nyt laittaa vielä yks oma taudonnnäytekkin tänne! Nyt pesemään kakkapyllyjä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti